Přečtěte si v ČMN 03/2010


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Silničář Kamil Holán s námi pohonil na okruhu Firebladea s ABS a GSX-R1000. A jak se praví na straně titulní, vítěze srovnání určily jen a pouze stopky. Prozradím jen, že z povídání zkušeného závodníka budete překvapeni!


Přečtěte si v ČMN 03/2010

Honzis hned v začátku informativní dvoustránky 2 - 3 rozjímá nad prodavači vzduchu, dále se dozvíte, jak jsme lyžovali s MotoGP týmem Ducati, co nám mimo „hledáček“ prozradili; že je první prototyp FGR V6 hotov a třeba také, že se vrací trialová legenda – španělská značka Ossa. 

Na straně šesté se rozplynou všichni krosáci, kterým doma tuhne benzín v nádržích. Explorer, to je sněžný systém pro krosky a endura. Nasadíte pás a dopředu lyži a jdete drandit. Vynikající věc! Že by sezóna už nikdy nekončila?

Junioři tentokráte poreferovali o PC hře MX vs. ATV Reflex, se kterou můžete házet backflipy doma na gauči, když je venku chumelenice, že se vám ani ta kroska s pásem nikam nechce tahat..

Víte, kolik koní má standardní Triumph Bonneville? 67. A my máme na straně 8 kousek, který jich má 232! Pravda, má tam nějaké to turbo a další vychytávky, ale několikanásobný nárůst výkonu je víc než sympatický.

Blíží se maturity, strojařům určitě pomůže malé technické pexeso s několika zajímavými koncepcemi na straně 9. Od benzínových nevšedních koncepcí po turbodiesel nebo elektrické biky.

Bzučák – Honda Zoomer. Tak tohle je mašina, která totálně vybočuje. Kromě toho, že jsme ji protáhli klasickým sekáčovským hodnocením kvalit a spolehlivostí, ukazujeme pro inspiraci i některé zajímavě přestavěné kusy.

Jeden Turek, který si jako malý špatně čistil zuby, vám na straně 15 povypráví, jak to chodí s motorkami v Turecku. Taková česká kejvačka Jawa tam totiž stále platí za jeden z nejspolehlivějších strojů a logo Jawa na servisních cedulích kraluje nad Hondami a Yamahami...

Indian Sport Scout – to je motorka, se kterou se ve 30. letech závodilo na krev. Tehdy to byla nejlevnější třída, dnes tento unikát patří k nejcennějším. Jak funguje závoďák dnes, vám poví Alan Cathcart.

Balíme na Elefantentreffen. Sloni v Bavorsku totiž už bouchají na dveře, a my se rozhodli spolu s třemi cestovateli zabalit na tento nevšední sraz vše potřebné, než vyrazíme. Seznam začíná a končí u slivovice.

Na srazové stránce se kromě motorkářského dění uplynulého týdne dočtete i o BBC Budweis – historii a současnosti jihočeského klubu.

Velké čtení na vás čeká na 21. stránce, Paolo Flammini, generální ředitel WSBK, totiž vyhlašuje poplach. Podle jeho slov ohrozí nová pravidla a litrové MotoGP superbiky, a to nechceme! Co z toho plyne?

Dakar skončil. Vyhrál Despres, ale tvrdě bojovali všichni. I naši! Velké ohlédnutí za letošním ročníkem a českými borci hledejte na straně 22.
 



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.