Přečtěte si v ČMN 04/2010


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Alan Cathcart vytekl nad Hondou Fury. Jasně, stroje z dlouhým rozvorem jsou jedna z jeho krevních skupin, ale má pravdu: na Hondu je Fury přímo extrém. Použila dosud největší rozvor, jako designéra použila designéra Jesse Gregory Jamese z West Coast Choppers ( to je ten, který ukecal Sandru Bullock až si ho vzala), aby jí udělal výsledek je v testu na straně 4. U amíků je to Fury, v Evropě VT1300CX.


Přečtěte si v ČMN 04/2010

Zpráva dne, Kawasaki jde do stopětadvacítek. Endurko KLX125 a motárd D-Tracker představujeme v Junior Zone na straně 6.

Máte rádi grilovanou kukuřici? Popcorn? Nejspíš budou dražší a můžou za to politici. To oni vymysleli, že budeme jezdit na paliva pančovaná bioetanolem s následným celosvětovým zdražování potravin, oni vymysleli, že se vám teď biolíh v nádrži po nějaké době sráží. Všechno o biosložkách, a hlavně o tom, jak nás podvádějí benzínky, čtěte na straně 8.

Kawasaki zelená, v republice jediná. To je Balšova ZRX1200R, upravená až do alejujá. Základ ZRX, zbytek ze superbiků. Kompresní písty, místo airboxu filtry BMC, vačky ZZR, zdvojené ventilové pružiny ZZR a spousta dalšího. Výsledek: 150 koní a představení na straně 9.

V Sekáči odnáší husa Hawkova Husaberga FE 450 do teplých krajin. Než tam doletí, na straně 10 se dočtete o všem, co vás zajímá o jetých Bergách čtyřipade.

V exkluzivním rozhovoru pro ČMN vám Mark Wilsmore, generální manažer Ace Café v Londýně, vysvětlí, proč za omezení rychlosti můžou motorkáři a co v motorkách způsobil Austin Mini.

A je tady znovu Dakar, tentokrát pohled do historie, konkrétně do roku 1987. Do toho slavného ročníku, kdy Hubert Auriol málem vypustil duši a vítězem se stal Cyril Neveu. Jak to tenkrát bylo se dozvíte na straně 16.

Na straně 20 si můžete vyluštit sudoku, a copak to máme vedle? Zase Dakar! Marc Coma hodnotí letošní ročník, ale hlavně povídá o své šestihodinové penalizaci.

Sport ale není jen o Dakaru, superbikeři měli první letošní testy v portugalském Algarve. Fabrizio se trápil, Biaggi přezouval a Xaus padal.

A nesmíme zapomenout - Lukáš Šembera začal zase závodit. Na spodní polovinu těla je sice stále ochrnutý, ale na motokáře mu to nevadí.

Příště:
Test Moto Guzzi V7
Čím si zatopit v dílně
Tréninkové skákadlo Motostik
Elefantentreffen  



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.