Přečtěte si v ČMN 04/2010
Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.
Alan Cathcart vytekl nad Hondou Fury. Jasně, stroje z dlouhým rozvorem jsou jedna z jeho krevních skupin, ale má pravdu: na Hondu je Fury přímo extrém. Použila dosud největší rozvor, jako designéra použila designéra Jesse Gregory Jamese z West Coast Choppers ( to je ten, který ukecal Sandru Bullock až si ho vzala), aby jí udělal výsledek je v testu na straně 4. U amíků je to Fury, v Evropě VT1300CX.
Zpráva dne, Kawasaki jde do stopětadvacítek. Endurko KLX125 a motárd D-Tracker představujeme v Junior Zone na straně 6.
Máte rádi grilovanou kukuřici? Popcorn? Nejspíš budou dražší a můžou za to politici. To oni vymysleli, že budeme jezdit na paliva pančovaná bioetanolem s následným celosvětovým zdražování potravin, oni vymysleli, že se vám teď biolíh v nádrži po nějaké době sráží. Všechno o biosložkách, a hlavně o tom, jak nás podvádějí benzínky, čtěte na straně 8.
Kawasaki zelená, v republice jediná. To je Balšova ZRX1200R, upravená až do alejujá. Základ ZRX, zbytek ze superbiků. Kompresní písty, místo airboxu filtry BMC, vačky ZZR, zdvojené ventilové pružiny ZZR a spousta dalšího. Výsledek: 150 koní a představení na straně 9.
V Sekáči odnáší husa Hawkova Husaberga FE 450 do teplých krajin. Než tam doletí, na straně 10 se dočtete o všem, co vás zajímá o jetých Bergách čtyřipade.
V exkluzivním rozhovoru pro ČMN vám Mark Wilsmore, generální manažer Ace Café v Londýně, vysvětlí, proč za omezení rychlosti můžou motorkáři a co v motorkách způsobil Austin Mini.
A je tady znovu Dakar, tentokrát pohled do historie, konkrétně do roku 1987. Do toho slavného ročníku, kdy Hubert Auriol málem vypustil duši a vítězem se stal Cyril Neveu. Jak to tenkrát bylo se dozvíte na straně 16.
Na straně 20 si můžete vyluštit sudoku, a copak to máme vedle? Zase Dakar! Marc Coma hodnotí letošní ročník, ale hlavně povídá o své šestihodinové penalizaci.
Sport ale není jen o Dakaru, superbikeři měli první letošní testy v portugalském Algarve. Fabrizio se trápil, Biaggi přezouval a Xaus padal.
A nesmíme zapomenout - Lukáš Šembera začal zase závodit. Na spodní polovinu těla je sice stále ochrnutý, ale na motokáře mu to nevadí.
Příště:
Test Moto Guzzi V7
Čím si zatopit v dílně
Tréninkové skákadlo Motostik
Elefantentreffen