Přečtěte si v ČMN 06/2010


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Bimota nikdy nebyla, nechtěla být, a ani nebude masová motorka. Je drahá jako vepř a i v tom je její kouzlo. Bimota DB7 Oronero stojí milion korun. A proč ne, když má karbon všude, kam se podíváte, z karbonu jsou kapoty, kyvka a dokonce i rám. V ČMN si přečtěte test, který je spíš tak trochu o tom se zasnít a říct si: jó, mít tak zbytečnej meloun …


Přečtěte si v ČMN 06/2010

Na straně osm vás potěší hned dvoustránkový supersekáč – tři staré pětikule Suzuki GS 500, Honda CB 500 a Kawasaki ER-5, co motorka, to symbol, jejichž společným jmenovatelem je spolehlivost, snadná servisovatelnost, nízká spotřeba a výborná ovladatelnost. Nechybí vzájemné srovnání, ani vyjádření techniků.

Stooktanový benzín je určitě téma. Proč vlastně? A vyplatí se? Co je oktanové číslo? Jak se zjišťuje? Dole na straně 10 se nezapomeňte podívat, na co budeme jezdit my nebo naše děti za nějakých 10 – 15 let. Myslíte, že na elektřinu? Možná se mýlíte.

Čtyřkolkáři v šestce ČMN najdou opět svojí přílohu, která přináší test dětského závodního sršně Access DRR 100, něco málo sexu, rozhovor s nejrychlejší českou čtyřkolkářkou Ollie Roučkovou, návod na to, jak si nejsnáze zničit čtyřkolku, tradiční seznam tratí, sport a spoustu nejžhavějších informací ze světa čtyřkolek, včetně opravy mylných informací, které nám naservírovaly minulé Černé ovce na ČT 1.

Za přílohou právem očekáváte historii, tentokrát se dozvíte o životě pilota, který měl v kolonce Povolání nejdříve „Instalatér“, později „Nejúspěšnější německý závodník“, o životě Ralfa Waldmanna.

Ve velkém dvoustránkovém rozhovoru vás Igor Brezovar vezme napříč celou Amerikou. Dozvíte se, jestli má Igor rád zimu, jaký je rozdíl mezi severem a jihem Ameriky a kolik stojí ve fastfoodu steak.

Pokud luštíte sudoku, tak oceníte „infostranu“ 26, kdo dá přednost Rossimu, velký rozhovor s ním najdete na straně 28.

Kdo dočte Rossiho, ten by měl otočit stranu, protože Moto GP 2010 začalo. Květák Simoncelli dostal hajsíka, Stoner druhý za nejrychlejším Rossim, třetí Lorenzo, čtvrtý Pedrosa. Takže nic nového. Spies sedmý, takže dobrý. Nebo ne?

Příště:


Test KTM 990 Adventure
Příloha Quad ? ATV
Pitbiky BBR
Honda NR750
Motorkářské kluby

Příjemné čtení!



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.