Přečtěte si v ČMN 16/2010


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Blíží se doba importérských dnů. Víte kam, kdy, a jestli vás tam pustí? Odpověď najdete na straně dvě šestnáctého letošního čísla ČMN.


Přečtěte si v ČMN 16/2010

Hlavní test je od Alana Cathcarta, který byl loni vyhlášen jako nejlepší motoristický novinář na planetě Zemi, a pokouší se přijít na kloub, proč je KTM RC8 R tak rychlá. Rozebrána je do šroubku, aby se nakonec ukázalo, že elektronika je s rezervou, ergonomie je na míru a podvozek je na entou. Nevěříte? Tak se přesvědčte na straně 4. 

Druhým testem je krátkotest skútru Loncin TH125A, což je čínská kopie oblíbeného Hondího esháčka. A vy společně s testovacími jezdci ČMN zjistíte, že je to kopie překvapivě podařená.
Překvapí vás jak dynamikou (maximálka je přes kilo), ale i zpracováním, a vlastně stačí dokoupit nálepky Honda a máte skoro vopravdovskou hondici.

V technické poradně se dozvíte, jak dát dohromady vidlice, které se minule kompletně rozebraly, protože teklo gufero, a na straně 8 najdete třetí test čísla, test olejem chlazeného pekla, pitbiku Apollo AGB-37CFR. A že to bylo fakt peklo… Přečtěte si například, co během testu upadlo, ale i co se líbilo.

Že jsou motorky tahákem i mezi osobnostmi z hudebného světa se přesvědčíte na straně 10, v rozhovoru s Danem Šustrem, frontmanem, kytaristou a zpěvákem motorkářské kapely 2Wings, která si motorku dala i na obal svého CD.

V rubrice Poznáváme Česko vás ČMN číslo 16 zavedou do vojenských pevností orlického podzemí, a do minulosti se můžete vrátit i na vedlejší straně 17, kde se dozvíte o Arielu 500 – modelu F s novým patentovaným odstředivým čističem oleje.

V sekáči je Aprilia Pegaso, která byla na trhu k mání jako Trail, Strada a Strada Factory. 650 je bezva, měla vlastně jen jedinou smůlu, že do ní továrna použila první vstřikované motory Yamaha 650, které byly vyhlášené svým cukavým projevem v nízkých otáčkách.

Reportáže vám naservírují, jaké to bylo na Custom Chrome Dealer Show 2010, a také se dozvíte, že maďarské customy jsou v krizi (ostatně stejně jako jiné motorky v celém Maďarsku vůbec).

No, a na konec tradičně sport, a v něm první závod MČR motokrosu, CEC, Macík Offroad Maraton, MS Enduro v Portugalsku, MS v trialu ve španělské Baioně a rychlým kukátkem i všechno ostatní sportovní motorkářské dění.


Příjemné jarníčko počteníčko! 



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.