Vražedné horko

Teplé slunečné počasí, to jsme si asi vždycky přáli. Během dovolených na prosluněném jihu ...

Celý článek »
Stěna smrti

Celý život žiju na kopci nad pražským Výstavištěm v Holešovicích. Z lesní vyhlídky jsem ...

Celý článek »
Petr Pour
Text:
Petr Pour

Přečtěte si v ČMN 25/2010


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

 Víte, co je nadsamec? Ne? No, tak hlavně jestli to ví vaše drahá polovička. Každopádně hned na druhé straně nových ČMN vám odhalíme, co je to Überbike, neboli nadmotocykl. Jen ve zkratce – sériový naháč s přeplňováním, výkonem 200 koní, šesti válci a maximálkou seškrcenou na 250 km/h. A značka? Horex!


Přečtěte si v ČMN 25/2010

POZOR! Vyhlásili jsme letní fotosoutěž. Posílejte nám fotky z dovolené, ale aby na nich byly vidět ČMN. Vítězové dostanou předplatné a fotky otiskneme. Více informací na straně 2.


Tak to je peklo. Vrchní redakční religionista Honzis se pustil do prostudování nové církve zvané Dukeismus. Nevím, jestli přijímá podobojí, ale podle Honzise prej jede jako prase. Inu, KTM 690 Duke R v testu proste nemůže nudit.
Hawk udělal nedávno maturu a teď přemýšlí nad nesnesitelnou lehkostí bytí. Jednou z jeho hlavních otázek je, zda se čtvrtlitr Shineray Sport XY-250 5A (teď si nejsem jistej, jestli ten konec názvu není už espézetka) chytí na trhu. Na první pohled nevypadá špatně a jak jede, se dočtete v druhém testu těchto ČMN.

Jo a víte, že už se prodává hybridní Piaggio MP3? Už takhle divnocykl se dvěma koly vpředu dostal krom spalovacího motoru ještě elektromotor, takže si můžete vybrat hned z několika jízdních režimů. Víc info na straně 7 a na redakční test se můžete těšit, bude v nejbližší době.

Když si jde Ondra Hrůza zajezdit motokros, tak to nebejvá na ničem normálním. Nedávno se nechal povozit v kočáře sajdkárové dvojice bratrů Rozehnalových, no a tentokrát v blátě otestoval Royal Enfield India Bullet. Krom tradičního benzíňáku měl k dispozici vlastně taky tradiční nafťák. Jak to dopadlo, se dočtete na straně 8.

Michal Indi Dokoupil se vrátil z Manu, a tak se nám vyzpovídal ze svých dojmů. Když řeknu, že článek nese název „Smůla z Hořic mě doprovázela i na Manu“, asi hodně napovím.

Chcete vidět, jak redaktoři ČMN havarují na motorkách a ještě se tomu smějou? Tak mrkněte sem, kde naleznete fotogalerii z naší redakční účasti na motoškole Míry Lisého. Ten nám půjčil svůj Ducati peklotrenažér pádů a trialku. Z obojího se nám úspěšně podařilo vystupovat hlavou napřed a naše pohotové video a foto sekce to všechno zaznamenaly (video přibude později). No a kdybyste se chtěli o našich zkušenostech dočíst víc, tak na straně 10.

V Hořicích se jela už devatenáctá Česká Tourist Trophy. Takže další závody historických závoďáčků. A protože tyhle motorky a závody prostě mám rád, vypravil jsem se podívat, co je nového. Report na straně 16.

Hned na protější straně historik a náš spolupracovník Petr Hošťálek podrobně představil BMW R 66 z roku 1938. Tahle německá raketa dokázala už před válkou letět 115 km/h, když ji hnalo 30 koní.

Myslíte, že se dá vojet cruiser? Hodnota těchto motorek i jetých padá strašně pomalu. Jak je to u Kawasaki VN900 Custom a co se na ní se... však vy víte, to zjistil Kuba Nič.

Minulý týden proběhlo také několik srazů. Tak třeba v kanálu. Pardon u Kanála, v Holubicích u Brna. A ženský motorkářky si daly sraz (nebo slet?) u Mácháče. No bodejť, K. H. Mácha, to je prostě romantika, kde jinde probrat ty ženský věci. No a není to tak dávno, co kaskadéři řádili na letišti Krásno u Sokolova. Teda, kromě Martina Krátkýho, který musí mít vždycky extravuřty, takže se proháněl i mimo letiště v trávě a po zadním.

Co říct závěrem? Tak třeba, že borci v Moto GP si střihli Silverstone, Motokrosaři si dali MS v německém Teutshenthalu a ve slovenských Šenkvicích, enduristé pro změnu v Púchově, v Přerově se jel offroad maraton a pak nějaké to kukátko, třeba, že naše hvězda supermota Petr Vorlíček se oženil.

Petrovi přejeme hodně štěstí a vám čtenářům zase příjemné čtení a nezapomeňte se na dovolené s vašimi ČMN vyfotit. 



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2018 Bikes Publishing s.r.o. | Všechna práva vyhrazena. | Vyrobila Bikes Media s.r.o.
Bez souhlasu provozovatele je zakázáno jakýmkoli způsobem šířit obsah tohoto webu.
Kalendář akcí | ČMN Shop | Záruční podmínky | Podmínky zpracování osobních údajů | Podmínky zpracování cookies | Platba zboží | Osobní odběr | www.icmn.cz
.