Petr Pour
Text:
Petr Pour

Přečtěte si v ČMN 45/2010


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Abaja to dokázal!!! Náš jezdec po třech letech opět vyhrál závod mistrovství světa. „Byl to opravdu brutální zážitek,“ komentoval svůj úspěch Karel Abraham. Přinášíme vám exkluzivní rozhovor, který poskytl ČMN.


Přečtěte si v ČMN 45/2010

Číňané, zdá se, už se naučili dělat kvalitně i velkoobjemové motocykly. Kromě italského veletrhu totiž proběhl také veletrh v Číně, na kterém bylo představeno několik modelů s motory o objemu nad 250 cm3 z tamní produkce. Zřejmě nejpovedenější je Loncin 650, který (stejně jako ostatní) vám představíme v aktualitách.

V testu tentokrát porovnáme Hondu VT1300CX a Harley-Davidson Fat Boy Special. Tovární custom chopper od Hondy se postavil nadstavbě americké legendy. Ať už se přikloníte k jednomu, nebo druhému stroji, jisté je, že oba nejvíc zaujmou „zlé“ hochy bojující proti všem konvencím.

Pro některé motorkáře sezona končí s příchodem chladného a sychravého počasí. Právě pro ně máme deset rad, jak zazimovat svůj motocykl. A nezapomněli jsme ani na přípravu oblečení pro zimní spánek.

„Je tam laďák, takže to má lepší zvuk a líp to jede,“ můžete často slyšet od motorkářů. Jak je to ale doopravdy s použitím laděných koncovek? To rozluštil Hawk. Ono je totiž potřeba víc než jen nasadit na konec trubku jak od kamen.

Opět se vracíme k milánské výstavě. Tentokrát pro vás máme fotoreportáž složenou z nejzajímavějších perliček. A nechybí ani sličné hostesky.

David doslova na vlastní kůži vyzkoušel nepromokavost textilní bundy Forbikers Ranger 3XL. Jak tento svršek dopadl v dlouhodobém testu, se dočtete na straně 15.

Myslíte, že je možné postavit si například Harleye ze čtyřicátých let z úplně nových dílů? Je! H-D má totiž ohromnou zásobu aftermarketových dílů snad na všechny stroje od roku 1936. Na straně 20 vám tak můžeme představit stroj, který sice vypadá jako originál Shovel/Knuckle, ale rok výroby má 2010.

Sekáč je tentokrát věnován klasice menších cestovních endur, Hondě Transalp. Jak už to u Hond bývá zvykem, výkon a cena jsou i po letech v rovnováze.

V Historii si můžete přečíst třeba o závodnickém rodu Bursů nebo o předválečném motokole ES-KA s motorem Fichtel & Sachs.

V Mexiku skončila Šestidenní. Tento svátek všech enduristů nepřinesl na špici žádnou změnu – potřetí v řadě vyhráli Francouzi. Velkou reportáž naleznete ve sportu. Stejně jako průběh závodu Moto GP, ve kterém Abaja urval první místo. 



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.