Přečtěte si v ČMN 06/2011
Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.
Největší bombou nového čísla 6 je test KTM 990 SM T ABS. Honzis si za ním doletěl do Španělska a nemohl si celý stroj vynachválit. Ale pro podrobnosti si musíte nalistovat stranu 4.
Jedním ze zajímavých témat je povídání s šéfem MV Agusty Giovannim Castiglionim o novém modelu a hlavně o plánech fabriky do budoucna, čtěte na straně 6.
Anketa o nejlepší motocykl všech dob pokračuje – představujeme dalších 14 strojů, které podle nás v žebříčku nejlepší světové historické stovky nesmí chybět. Finále se nám pomaličku začíná blížit, jsme zvědaví jak to dopadne. Kdo ještě nehlasoval, šup na icmn.cz :-)
David Bodlák se byl se podívat u Tyrexů a viděl tajemství českých nahříváků na závodní pneumatiky. Koho to zajímá, určitě by si měl přečíst reportáž na straně 8, zajímavé to nepochybně je.
Co dělat, když vám na motorce něco praskne nebo když po bouračce potřebujete svařit prasklá víka, kartery...? V technice na straně 19 sváříme a radíme, abyste se nenechali jen tak napálit.
Pro mladé jsme tentokrát připravil jetinu Suzuki GN125, první motorku s ukazatelem zařazeného rychlostního stupně. Jedenáct koní není moc, ale děvčatům mašinka sluší. Recenze na straně 18.
Malý testík malého pojížděla TGB Hawk 50 by měl potěšit některé patnáctileté, skútřík je příjemný a svižný, dobře brzdí a fakt moc nestojí. Nekecám, jezdil jsem na něm sám a testík mi vyšel na straně 7.
Na stránce historie vám představíme Suzuki XR69-S TT F1 – supersport pro tehdejší opravdové svalovce, řídit ji totiž vyžadovalo kromě totálního výhrabu mozku i pořádnou svalovou hmotu v pažích. Říkalo si jí diesel... strana 16.
Vypadá jako KTM LC4 640 Dakar, ale uvnitř je Honda XR600. Je to levný speciál z garáže pro Elefantentreffen. Tuto parádní stavbu pro vás představuje Ondra Hrůza na straně 20.
Dále si povídáme s Karlem Abrahamem, otcem a synem Peškovými, přinášíme reportáž z brněnského freestylu a další a dalsí...
Příjemné počtení.