Petr Pour
Text:
Petr Pour

Přečtěte si v ČMN 14/2011


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Karel Abaja Abraham dojel v první desítce druhého závodu MotoGP. A kdo ten závod viděl, ví, že Karel si sedmé místo zasloužil a že bojoval. Jeho zhodnocení závodu, stejně jako komentář Karla Abrahama staršího přinášíme hned na straně 3, samotný report pak na straně 22.


Přečtěte si v ČMN 14/2011

V aktualitách se dočtete také o chystaných předváděčkách nových strojů několika značek, dále o tom, že České motocyklové noviny si nově můžete pořídit v elektronické podobě a že redakce společně s dovozcem KTM chystá další čtenářské testování.

Třídu cestovních korábů od letoška rozšířil další šestiválec. Vedle Gold Winga je to BMW K 1600 GT/GTL. My jsme měli možnost otestovat luxusnější verzi GTL a musíme říct, že nás překvapilo, jak sportovně se motocykl jeví. A to i přesto, že váží 348 kil a je prošpikovaný elektronikou na nastavení snad úplně všeho.

Vincenty byly vždy pěkně našlápnuté motocykly. Od svého vzniku se jim výkonově jen málokterý jiný stroj vyrovnal. I proto si australští bratři Hornerovi postavili repliku padesát let starého motoru Vincent, kterou zabudovali do moderního rámu. S tímto Irving Vincentem 1300 závodí ve třídě Vintage Superbike. Test Alana Cathcarta naleznete na straně 6.

Zapalovací svíčky – součást motoru, bez které bychom prostě nejezdili. Nám se podařilo projít si celou fabrikou tradičního výrobce svíček Brisk z Tábora. Velká reportáž začíná na straně 8.

Na vlastní kůži motokros. To možná na první pohled nezní moc odvážně, přece jen nějaký ten zablácený závod jsme už absolvovali každý. Ale většinou to bylo hodně srandovní svezení bez jakýchkoliv ambicí. Když si ale Hawk střihnul v Merklíně závod seriálu VVL Lorenc Logistic Cup a ještě v sedle čínského stroje Shineray, bylo jasné, že o dobrodružství je postaráno.

Motoškoly jsou už i v ČR běžným jevem. Rozhodli jsme se proto přinést vám několik základních informací, jak se v nich orientovat, podle čeho se rozhodovat a co od nich očekávat.

V sekáči máme tento týden trochu exotiky. Kawasaki BJ250 Estrella asi většině lidí nic neřekne. Přesto jde o krásné retro vyráběné od roku 1992 až dodnes. Do ČR se nikdy ofiko nedovážela a v Evropě je jen pár let odebírali Němci. Japonci (zejména Japonky) ale tyhle stroje milují.

Německý Mainz hostil největší evropskou přehlídku motocyklových customů. A bylo opravdu na co koukat. Ondra se tam vypravil a sepsal o tom reportáž, kterou naleznete na straně 20.
Hned na protější straně je pro změnu report Jardy Šímy ze zahajovací jízdy Harleyů z Prahy do Poděbrad. Jarda pro tuto příležitost dokonce změnil značku a svoje báwo vyměnil za H-D.

Ve sportu se vracíme k Moto GP v Jerezu, MS a ME supermoto v italské Busce, superkrosu z USA, ale i MČR enduro v Klatovech nebo Crossracing cupu v Břeclavi.



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.