Přečtěte si v ČMN 15/2011
Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.
Číslo 15 je nabyté samými špeky! Hlavní test čísla zastává Triumph Thunderbird 1700, stroj, který měl vloni jen 1600 kubíků a sedmináctistovkou mohl být jen po okitování továrním kitem.
Kdo chce s námi a s fabrikou KTM otestovat nového krásného Dukea 125 má možnost! Rozjíždíme čtenářský test – koho to zajímá, ať si nalistuje stranu 3, v červeném rámečku tam najde podrobnější informace.
Příloha se tentokrát věnuje pit bikům. To jsou takové ty malé stroje, kterým se nejdřív všichni smáli, pak je začali používat jako přemisťovadla po různě po depu a nakonec, v posledních letech se staly poměrně akčním fenoménem. Jsou vypsané závody docela na úrovni a nakonec i spousta jezdců má doma svého pit bika na blbnutí. Navíc se roztrhl pytel s tuningem...
Kawasaki měla importérský den, my jsme se na něm samozřejmě byli podívat a na novinkách 2011, které z našich stránek většinou již důkladně představené znáte, jsme se chvíli ochutnávkově povozili. A byla tam i W800, úžasné retro... strana 8
Suzuki TL1000R je zajímavá a již i kultovní motorka, dnes se už ví, kde má slabiny. Vlastně jen jednu slabinu. Zadní rotační tlumič, který se při ostré jízdědokáže pěkně mstít. Podrobné povídání nejen na toto téma v sekáči na straně 18
Dakar fetiš? Prostě bleděmodrá přestavěná Yamaha TT-R600 po vzoru staré vítězné XT550 týmu Sonauto. Stavbu má na hřbetě nadšenec z Kunratic a jak se mu povedla se dočete na straně 19
Historici si počtou na straně 17, kde se povídá o historii rodu Walterů – průkopníků českých závodních motocyklů let dávno minulých.
V pannonii odstartovali kátéemští třetí ročník jejich TNT. Kdo neví oč se jedná, anebo naopak ví a chce si o tom přečíst, má možnost na straně 6
Ve sportu se nám perou především Čermáci a Rozehnalové, dozvíte se, že (a proč) Kadleček vládne českému enduru, ze srazů najdete například reportáž ze srazu Hledání příver 5.