Přečtěte si v ČMN 15/2011


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Číslo 15 je nabyté samými špeky! Hlavní test čísla zastává Triumph Thunderbird 1700, stroj, který měl vloni jen 1600 kubíků a sedmináctistovkou mohl být jen po okitování továrním kitem.


Přečtěte si v ČMN 15/2011

Kdo chce s námi a s fabrikou KTM otestovat nového krásného Dukea 125 má možnost! Rozjíždíme čtenářský test – koho to zajímá, ať si nalistuje stranu 3, v červeném rámečku tam najde podrobnější informace.

Příloha se tentokrát věnuje pit bikům. To jsou takové ty malé stroje, kterým se nejdřív všichni smáli, pak je začali používat jako přemisťovadla po různě po depu a nakonec, v posledních letech se staly poměrně akčním fenoménem. Jsou vypsané závody docela na úrovni a nakonec i spousta jezdců má doma svého pit bika na blbnutí. Navíc se roztrhl pytel s tuningem...

Kawasaki měla importérský den, my jsme se na něm samozřejmě byli podívat a na novinkách 2011, které z našich stránek většinou již důkladně představené znáte, jsme se chvíli ochutnávkově povozili. A byla tam i W800, úžasné retro... strana 8

Suzuki TL1000R je zajímavá a již i kultovní motorka, dnes se už ví, kde má slabiny. Vlastně jen jednu slabinu. Zadní rotační tlumič, který se při ostré jízdědokáže pěkně mstít. Podrobné povídání nejen na toto téma v sekáči na straně 18

Dakar fetiš? Prostě bleděmodrá přestavěná Yamaha TT-R600 po vzoru staré vítězné XT550 týmu Sonauto. Stavbu má na hřbetě nadšenec z Kunratic a jak se mu povedla se dočete na straně 19

Historici si počtou na straně 17, kde se povídá o historii rodu Walterů – průkopníků českých závodních motocyklů let dávno minulých.

V pannonii odstartovali kátéemští třetí ročník jejich TNT. Kdo neví oč se jedná, anebo naopak ví a chce si o tom přečíst, má možnost na straně 6

Ve sportu se nám perou především Čermáci a Rozehnalové, dozvíte se, že (a proč) Kadleček vládne českému enduru, ze srazů najdete například reportáž ze srazu Hledání příver 5.
 



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.

Motozábava

20. - 21. prosince
6. - 9. března 2025
29. května - 1. června 2025
.