Přečtěte si v ČMN 29/2011
Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.
CBR600F 2011 vs. CBR600F 2001 – zajímavý test přináší srovnání desetiletého odstupu mezi sourozenci. Nové cébro má menší výkon, ale jede víc. A víc toho umí. Čtěte test na straně 4
Triumph Tiger 900 je príma mašina, vzali jsme si na rozborníček-sborníček druhou generaci devítistovky s kulatými plasty a stříkačkou. Strana 18
BMW přišlo se skútrem budoucnosti. Jezdí na baterky a má inteligentní podvozek. Co si pod tím představit? Na straně 10 se dočtete vše.
Maturita pro ČMN. Pět redaktorů ČMN si vyzkoušelo záverečné zkoušky na Motocyklovém oboru střední školy automobilní ISŠA Brno. Kromě testů jsme celé odpoledne montovali na známky na dílně. Myslíte, že redaktoři vědí o čem píší? Sami jsme nevěděli, jak na tom jsme. Strana 8
Ohlédnutí za Brnem – WSBK je vždycky velká událost pro všechny české motoristické fanoušky. Jaké bylo depo, holky a známé i zapomenuté tváře zjistíte na straně 21
MX3 končí!!? Vypadá to, že příští rok je trojkovým krosům konec. Proč? Zjistíte na straně 2
Dále: Husqvarna představila inovované krosky 2012; Hawk, který je již doma ze špitálu po středně těžké auto/moto nehodě a který vám napsal hezký úvodník, pro vás připravil test Derbi DRD 125; samozřejmostí jsou strany historie, sportu a techniky. V té řešíme neklouzavé polepy na bok nádrže na supersporty a výměnu rukojetí.