David M. Bodlák
Text:
David M. Bodlák Fotografie:
Kateřina Bodláková

POHLEDEM JEZDCE

#679, DAVID M. BODLÁK, 32 LET (redaktor, fotograf, produkční ČMN)

Tento článek vyšel 24. května 2012
v ČMN 21, na straně 6, v rubrice PROSPEED

Bylo to podruhé, co jsem měl možnost povozit se tolik dní v Brně, a jsem za to moc rád.


Neumím si představit, že bychom tady jeli jako před dvěma lety – čtyři dvacetiminutovky a hned závod. To bych zřejmě skončil mezi posledními. Po prvních dvou jízdách, kdy jsem se sotva přiblížil hranici dvou minut a třiceti sekund, to totiž se mnou vypadalo dost bledě. Až ve třetí jízdě se to najednou zlepšilo a hned šlo pět sekund dolů a v poslední pondělní jízdě ještě na starých gumách (celkem čtyři dny jeté Pirelli Diablo Superbike Pro) jsem dokonce překonal loňský čas ze závodu.

Na úterní kvalifikace jsem přezul na novinku loňského roku – Bridgestone R10, se kterými jsem byl schopen jezdit hned od začátku kolem 2:22–2:24, a to mi pomohlo na zatím nejlepší umístění na roštu tady v Brně – s kvaldou 2:22,308 to byl 15. flek z celkem 35 kvalifikovaných jezdců kategorie Sportbike.

Třetí den byl jako vždy hodně náročný. Mizerná fyzička, čistý metrák tělesné váhy a pro mě na okruh ne zrovna vydařené počasí se holt muselo někde projevit a celé dopoledne jsem nezajel lépe než 2:26. Nervozita před startem tak byla o to větší. A i když samotný závod ze začátku neprobíhal zrovna nejlépe, bojovný duch nakonec zvítězil. Dostal jsem se do tempa, pár soupeřů předjel, o jedno místo přišel, a do cíle jsem nakonec dojel na 12. místě celkově, což znamenalo 6. místo v našem cupu.

Největší radost mám ale ze svého zlepšení v podobě 2:20,905. Překonal jsem tak svůj dosavadní nejlepší čas z roku 2010 (2:21,494). A to byl můj skromný cíl.

Redaktorův bike
Motorka i do čtvrté sezony zůstává stále stejná - Suzuki GSX-R600 K5. Servis po osmi měsících před prvním letošním jezděním zahrnoval akorát běžnou servisní kontrolu, výměnu brzdové kapaliny a instalaci nové baterie B&N.

Do Brna jsem si také vezl na vyzkoušení sadu nových pneumatik Bridgestone Battlax Racing R10 (type 3) od firmy JANPET. A musím říci, že jsem byl velice příjemně překvapen. Prakticky hned jsem si mohl dovolit větší náklony, což umožňuje špičatý profil těchto gum, a i přes velmi dobrý grip gumy vydržely celý kvalifikační den, středeční tréninky i samotný závod. Zatímco zadní guma je už zralá na výměnu, přední ještě jednu zadní určitě přežije

Vyšlo v ČMN 21/2012


PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.