Jan Rameš
Text:
Jan Rameš Fotografie:
David M. Bodlák

ČMN Prospeed Cup

nový časový plán


Po zkušenostech z prvního mosteckého závodu byl vymyšlen nový, vylepšený časový plán.

ČMN Prospeed Cup Jezdci sice přijdou o pět minut tréninků (dříve 1:05 hod, nyní 1:00), ale zase bude víc prostoru na řešení případných trablů. Tréninky nyní budou dva dlouhé a oba měřené, takže váš nejrychlejší čas z obou bude brán jako kvalifikační.

Nový rozpis vypadá následovně:

10:00 – 13:00 registrace
13:30 rozprava (účast povinná)
14:00 – 14:30 kvalifikace skupiny fast
14:30 – 15:00 kvalifikace skupiny medium
15:00 – 15:30 kvalifikace skupiny fast
15:30 – 16:00 kvalifikace skupiny medium
16:10 závod Sportbike (7 kol)
16:50 závod Powerbike (7 kol)
17:30 závod Best of Rest (7 kol)


PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.