Přečtěte si v ČMN

2009/33


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Z titulky 33. čísla ČMN se na vás vítězně šklebí Valentino Rossi. A proč by se taky nešklebil, když zase vyhrál poté, co mu Jorge Lorenzo svým pádem věnoval vítězství. O tom, jak probíhal tenhle největší motocyklový svátek v naší republice, o jeho pozadí, co ČMN zaslechly v boxech a co kdo řekl po závodě, čtěte ve velké reportáži na straně 22. S brněnskou MotoGP souvisí i další zásadní materiál, ze zákulisí MotoGP týmu Honda Gresini. Na straně 20 najdete reportáž o tom, jak takový tým funguje, kolik potřebuje peněz, kolik motorů i kolik se tu sní špaget.


Přečtěte si v ČMN

Ale zpátky z Brna na normální silnice. Na těch se totiž testovaly dvě z nejoblíbenějších a nejelegantnějších motorek současnosti, Yamaha XJ6 Diversion a Kawasaki ER-6f. A bylo to překvapení, protože se opravdu nečekalo, že Kawí dvouválec pojede nahoře víc, než čtyřválec Yamahy. A to přesto, že papírově má Yamaha o 6 koní víc.

Od největších závodů k nejmenším motorkám, aneb jak závodit na minibiku, kolik to stojí, a další rady a porady se dozvíte v Junior Zone.

Libor Podmol vydává DVD s názvem 50 Rocks: The Movie. V ČMN je mu věnována recenze ve které se dozvíte, jestli do něj jít, anebo ne. Čtěte na straně 7.

Fanoušky dragsterů potěší rozhovor s Toni Pelsem, legendou dragsterových závodů nejvyšší kategorie, člověk, který například z dvoudobé závodní Kawasaki 250 kdysi dostal o čtyři koně víc, než sama továrna.

Technická poradna vám poradí, jak na výměnu vaty ve výfuku, a místo sekáče najdete v tomto čísle přestavbu Ducati SS750, a to prosím přestavbu kompletní a zcela zásadní, přestože legendární tvary SS zůstaly.

V rubrice Srazy si připomenete XIII. Benzínovej dýchánek, další z emsíčkářskejch srazů, kde jste si mohli i přeměřit výkon vašeho HD, nebo Motosraz Topolná, kde motorkář Kamil 30x zvedl nad hlavu padesátilitrovou bečku a kde se soutěžilo o největší břicho stejně jako v přetlačování motorek.

Hezké čtení!

Příští ČMN 34 přinesou:
Test: Suzuki Intruder M1500
Příloha: Quad a ATV s testem Kymco MXU500 IRS
Technická poradna: Bezdušové ventilky
Junior zone: Jakub Kornfeil
Second Hand: Honda CB1300S
a spoustu dalších motorkářských zajímavostí

L. Záruba
 



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.