Přečtěte si v ČMN

2009/44


Právě na novinových stáncích a u čerpacích stanic.

Husabergy 2010, to jsou tři endura FE 390, FE 450, FE 570, jedna kroska FX 450, jedno supermoto FS 570 a jeden čtyřdobý válec zepředu nastrčený na motor. Všechny tyhle motorky pro vás otestoval redaktor ČMN Jakub Nič a zjistil například, že na lepším sériovém motardu neseděl.


Přečtěte si v ČMN

Aktuality přinášejí špatnou zprávu pro mladé. Motorky skupiny A = bez omezení výkonu – bude od ledna roku 2011 možné řídit až od 20 let, a to jenom v případě, že už budou mít řidičák A2. Kdo ale motorkám propadne až po svých dvacátých narozkách a nebude mít praxi v řízení motorky s výkonem do 35 kW, ten si bude muset počkat až do čtyřiadvaceti. Ať žije sjednocená Evropa a její legislativa.

Junior zone je tentokrát o malé technické revoluci – o čtvrtlitrové Yuki 250 CSR, jejíž motor je jedním z nejzajímavějších a nejatraktivnějších prvků – je to totiž jedna z prvních čínských stříkaček. Myslíte, že má nějaké bolístky? Má, a o nich si přečtěte na straně 6, stejně jako o přednostech téhle úhledné motorky.

Hodně rychlej test je opět od Alana Cathcarta, který si už vyléčil zlomeniny po nedávném pádu z Buella, a je to test dvou nejlepších supersportů z MS, mistrovské Yamahy R6 a druhé Hondy CBR600 týmu Pakalgar. Věděli jste, že elektronika Yamahy sama dává při podřazování meziplyn?

Sekáč dnes hvízdá turbem, aneb jak Yamaha XJ650 Turbo k divokému motoru přišla. Dole na stránce se v Technické poradně dozvíte, jak nabíjet bezúdržbové baterie. To vše na straně 10.

Mezi závody, které na straně 18 odnesl čas, patří dnes Hranická osma, klasický okruh v Hranicích na Moravě, jehož vítěz získal vodní čerpadlo. Ten se, panečku, měl! Dneska by dostal leda ušmudlaný malinkatý pohárek za necelé kilečko.

Srazy se loučí se sezonou Motohnojením a Ukončowačkou Jawa klubu Praha, a je vidět, že místo srazů začínají tyhle stránky plnit koncerty, včetně benefičních.

Na straně 21 si ťuká na čelo jeden z největších karfiolů současnosti, Marco Simoncelli. Nejde o ťukání na čelo, i když zrovna Simoncelli, no nechme to být, ale jde o ten jeho květák. Na stránce věnované salonu krásy vám ČMN představují šest největších mániček současné závodní silnice, a vlevo se na to všechno přísně dívá sám kudrnatý pan redaktor Petr Pour.

A sport? Ten bude například o tom, jak Stewarta skolila záhadná viróza, jak je Marc Coma nejlepší v marockém písku, a jak se o evropském mistru rozhodovalo v Albacete.


Příště:
test Kawasaki VN1700 Voyager
test Skútr Kymco Downtown 300i
Test olejů na vzduchové filtry – druhý díl
profil: James „Bubba“ Stewart

Příjemné čtení!



PŘEHLED ČLÁNKŮ
Vražedné horko
ČMN 16/2018 - Petr Pour
Stěna smrti
ČMN 15/2018 - Petr Pour
Svůj vlastní PETbag
ČMN 14/2018 - Petr Pour
Sbal se a vypadni
ČMN 13/2018 - Petr Pour
Horko na Manu
ČMN 12/2018 - Petr Pour
Moto MXGP
ČMN 11/2018 - Petr Pour
O krizovkách
ČMN 10/2018 - Petr Pour
O živé historii
ČMN 9/2018 - Jan Rameš
Touha zvítězit...
ČMN 8/2018 - Petr Pour
Holografický zážitek
ČMN 7/2018 - Petr Pour
Díky, přátelé
ČMN 6/2018 - Petr Pour
Sezona začíná
ČMN 5/2018 - Petr Pour
Krásu nechceme
ČMN 4/2018 - Petr Pour
Likvidační Dakar
ČMN 3/2018 - Petr Pour
Spojuje Dakar?
ČMN 2/2018 - Petr Pour
Bomby na nový rok
ČMN 1/2018 - Petr Pour
S dvacítkou na krku
ČMN 26/2017 - Petr Pour
Nejkrásnější dárek
ČMN 25/2017 - Petr Pour
O budoucnosti
ČMN 24/2017 - Jan Rameš
Přetažený šrouby
ČMN 23/2017 - Petr Pour
 Dobrá volba
ČMN 22/2017 - Petr Pour
Nebe a Peklo
ČMN 21/2017 - Petr Pour
Táhni a srůstej
ČMN 20/2017 - Petr Pour
Do dodávky
ČMN 19/2017 - Petr Pour
Cestovat na motorce je radost i utrpení!
ČMN 18/2017 - David M. Bodlák
Hurá do dějin
ČMN 17/2017 - Petr Pour
Smutný úvod
ČMN 16/2017 - Petr Pour
Tunelem se nesvezem
ČMN 15/2017 - Petr Pour
Nepopulárně populární
ČMN 14/2017 - Petr Pour
A přece se točí
ČMN 13/2017 - Petr Pour
Další články »
© 1999 - 2024 Bikes Media s.r.o.
.